نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ این بار در خراسان رضوی

به گزارش مجله سرگرمی، رضا امیدی، رئیس سومین نمایشگاه کاغذ و مقوا در گفت وگو با خبرنگاران ، با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه در ایستگاه سوم برگزاری گفت: با وجود همه محدودیت هایی که به دلیل آغاز موج دوم بیماری کرونا در کشور رخ داد، برگزاری نمایشگاه با مشارکت نسبتا خوبی از سوی شرکت کنندگان روبه رو و روابط تجاری و همکاری خوب و موثری میان دست اندرکاران این حوزه امضا شد.

نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ این بار در خراسان رضوی

وی با بیان اینکه با وجود انصراف بعضی از شرکت ها برای حضور در نمایشگاه، توانستیم نمایشگاه سال جاری را در حد پارسال برگزار کنیم، اضافه نمود: برنامه ما از ماه ها قبل برای جذب مشارکت و شرکت نمایندگان بیشتر نمایشگاه بود اما کرونا همه این کارها را تحت تاثیر قرار داد و با وجود حضور نمایندگان شرکت های خارجی و داخلی در کنار هم رقابتی که مدنظر ما بود، حاصل نشد.

امیدی از برقراری ارتباط و تعامل میان شرکت های جوان و جدید حوزه سلولزی به عنوان یکی از دستاوردهای این نمایشگاه نام برد و عنوان نمود: طبق اطلاعاتی که وجود دارد، عقد قرار داد و روابط تجاری میان دست اندرکاران این حوزه با همه محدودیت ها وجود داشته است و در کنار آن شناخت تامین نمایندگان و مصرف نمایندگان کالاهای مختلف در کنار معرفی محصولات نیز انجام شد.

وی حضور بازدیدنمایندگان متخصص از غرفه های نمایشگاه را یکی از نقاط قوت آن دانست و گفت: بخش عمده افرادی که در نمایشگاه حاضر می شدند از فعالان و دست اندرکاران این حوزه بودند و همین موضوع موجب رضایت غرفه داران و شرکت نمایندگان بود زیرا توانستند محصولات و توانمندی های خود را در اختیار مخاطبان واقعی این حوزه قرار دهند.

امیدی همچنین از رایزنی با شرکت نمایشگاه های مشهد اطلاع داد و یادآور شد: قرار شد طی ماه های آینده و در صورت تحت کنترل بودن شرایط بیماری کرونا نمایشگاه کاغذ و مقوا با رعایت استانداردهای کیفی مناسب در شهر مشهد برگزار گردد.

وی در این زمینه شرح داد: قرار شد با توجه به بازار بالقوه ای که در کشور افغانستان و سایر کشورهای هم مرز با استان خراسان رضوی وجود دارد این نمایشگاه با هدف جذب بازار فعالان چاپ و نشر این کشور برپا گردد.

به گفته امیدی، صنایع فراوری کاغذ و مقوا در کشور این ظرفیت را دارند تا بتوانند بخش عمده محصولات خود را علاوه بر تامین احتیاج شرکت های داخل کشور به خارج هم صادر نمایند و علاوه بر اینکه ارزآوری خوب و مناسبی برای کشور به همراه داشته باشد بتوانیم بازار باظرفیت این حوزه را به کشورهای دیگر معرفی کنیم.

سومین نمایشگا بین الملی کاغذ و مقوا 24 تا 27 تیر در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

blogpo.ir: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

mykonos.ir: میکونوس: سفر به زیباترین شهر یونان

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 101207

به "نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ این بار در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ این بار در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید