تنگی نفس آذربایجان شرقی در روز های داغ تابستان

به گزارش مجله سرگرمی، نفس های آذربایجان شرقی از تاخت و تاز ویروس کرونا هفته هاست به شماره افتاده است.

تنگی نفس آذربایجان شرقی در روز های داغ تابستان

به گزارش خبرنگار از،لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: استان های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در شرایط قرمز قرار دارند.

لاری اضافه کرد: استان های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویر احمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در شرایط هشدار هستند.

ویروس کرونا مدت ها است سایه نحس خود را در روز های گرم تابستان بر سر مردم آذربایجان شرقی افکنده است و قصد ندارد این بذل و بخشش نحوست خود را از سرشان باز کند.

روز های تعطیل و البته آدینه ها، این ویروس منحوس به فراخور شرایطی که من و شما برایش فراهم می کنیم، چنان شتابان پیش می رود که گویا میخواهد طنابی بر گردنمان انداخته و تا جانمان را نگیرد بی خیال نشود.

همین دیروز همه شاهد بودیم که کرونا پای ثابت محافل و مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی و محبت آمیز بود تا مراسم سربریدن گوسفند قربانی!

تجمع ها و نشستن های کنار هم در رستوران ها و پارک ها و بوستان ها هم که جای خود دارد.

همه از کرونا غافل شده ایم، اما کرونا غافل نیست بلکه هوشیارانه و هوشمندانه در عمق جانمان نفوذ می نماید و دیر یا زود نفس هایمان را به شماره می اندازد پس بیایید تا کار از کار نگذشته، حتی در روز های تعطیل با منها کردن دورهمی ها، ماندن در خانه و رعایت اصول بهداشتی، جان و سلامت خود و جمع اطرافیانمان را به خاطر هیچ نبازیم.

ک

blogpo.ir: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

mykonos.ir: میکونوس: سفر به زیباترین شهر یونان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103785

به "تنگی نفس آذربایجان شرقی در روز های داغ تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنگی نفس آذربایجان شرقی در روز های داغ تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید