بعد از طارمی پورتو به دنبال خرید مجید حسینی

به گزارش مجله سرگرمی، مدافع ایرانی ترابوزان اسپور با پیشنهادی از پورتو پرتغال روبرو شده هرچند این انتقال منوط به مجوز باشگاه ترکیه ای است.

بعد از طارمی پورتو به دنبال خرید مجید حسینی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه مجید حسینی مدافع سابق استقلال که در باشگاه ترابوزان اسپور از تیم های سوپرلیگ ترکیه توپ می زند در ماه های اخیر با پیشنهادات جالبی از سوی بعضی از باشگاه های اروپایی روبرو شده اما آخرین و جالب ترین پیشنهاد او از باشگاه پورتو قهرمان پرتغال است که چند روز قبل مهدی طارمی مهاجم ایرانی را به خدمت گرفت.

مجید حسینی که یک فصل دیگر با ترابزون قرارداد دارد از ماه ها قبل مورد توجه باشگاه سامپدوریا ایتالیا نهاده شد اما پیشنهاد بالای باشگاه ترابزون نه تنها این انتقال بلکه حضور این بازیکن در باشگاه های دیگر اروپایی را سخت نموده است. گفته می گردد در حالی که سامپدوریا حاضر بود 1.5 تا 2 میلیون یورو برای این انتقال بدهد اما ترابزون خواستار مبلغ 5 میلیون یورو بود و این اتفاق رخ نداد.

تیم های هرتابرلین و ساسولو از آلمان و ایتالیا نیز مشتری های مجید حسینی بوده اند که کماکان پشت این پیشنهاد سنگین تیم ترکیه ای مانده اند.

اما مدیربرنامه های مجید حسینی در گفت و گویی در ارتباط با این بازیکن گفت: طی روزهای گذشته دو پیشنهاد جدید و جالب توجه برای این مدافع ملی پوش رسیده، وینسنت کمپانی بازیکن سابق تیم ملی بلژیک و باشگاه منچستر سیتی، که در حال حاضر سرمربی تیم اندرلخت بلژیک است خواستار جذب مجید حسینی است و روز گذشته مسئولان این باشگاه مذاکره با مدیربرنامه های این بازیکن را شروع کردند.

اما اندرلخت یک رقیب سرشناس دارد و آنطور که مدیربرنامه های حسینی می گوید پورتو قهرمان پرتغال که مهدی طارمی را هم در اختیار دارد خواستار جذب مدافع تیم ملی ایران است.

حسینی یک فصل دیگر با ترابزون قرارداد دارد و این باشگاه خواستار تمدید قرارداد این بازیکن برای دو فصل دیگر است. گفته می گردد در آخرین مذاکرات مجید و باشگاه، ترابزون حاضر شده مبلغ 5 میلیون یورو درخواستی اش را به 4 میلیون تقلیل بدهد.

بنابه گفته مدیربرنامه های مجید حسینی دو باشگاه پورتو و اندرلخت مذاکراتشان را برای انتقال این بازیکن با ترابزون شروع نموده اند.

blogpo.ir: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

mykonos.ir: میکونوس: سفر به زیباترین شهر یونان

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109647

به "بعد از طارمی پورتو به دنبال خرید مجید حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از طارمی پورتو به دنبال خرید مجید حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید